פארק הפרפרים בנווה פריצקי

הכירו את גבעת הפרפרים בנווה פריצקי

הנושאים במאמר זה

גבעת הפרפרים היא מקום נהדר לבקר בו עם המשפחה שלכם. זוהי שמורת טבע בעיר נווה פריצקי, והיא אחד המקומות היפים באזור.

לגבעה זו שתי כניסות: אחת בצד העליון, המובילה למרפסת תצפית ומוזיאון קטן, ואחת בצד התחתון המובילה לנקודת תצפית. הכניסה העליונה פופולרית יותר בקרב המבקרים מכיוון שהיא מכילה מרפסת תצפית עם נוף מדהים של הנוף שמסביב מלמעלה.

הכניסה התחתונה מובילה את המבקרים לנקודת תצפית המציעה נוף פנורמי של נווה פריצקי וסביבתה. המבקרים יכולים גם למצוא כמה ספסלים ליד הכניסה הזו למנוחה או צילום תמונות.

גבעת הפרפרים פתוחה כל השנה, אך שעות הפתיחה משתנות

גבעת הפרפרים היא פארק בעיר נווה פריצקי. הוא ממוקם בקצה הצפוני של העיר, בסמוך לקצה היער. מהגבעה יש נוף יפה מאוד של ההרים והעמקים הסמוכים. המבקרים יכולים ליהנות מהליכה בפארק ולהתפעל מסוגים שונים של פרחי בר.

גבעת הפרפר הוקמה בשנת 2003 כחלק מפרויקט הקמת גנים ציבוריים לתושבי נווה פריצקי. האזור נבחר בגלל שהיה מוזנח במשך שנים רבות, אך הוא הציע נוף מצוין שממנו אנשים יכולים ליהנות מהטבע ולברוח מהחיים העירוניים.

גבעת הפרפרים היא שטח ירוק, אשר ממוקם בעיר נווה פריצקי. יש לו נוף יפה של העיר והוא מוקף בעצים ופרחים. האזור מושלם לפיקניקים, רגיעה וכמקום לבלות בו עם המשפחה והחברים.

נווה פריצקי היא עיירה קטנה בישראל הקיימת למעלה מאלף שנה. היא ידועה בנופי הטבע הציוריים שלה, בארכיטקטורה של העיר ובמורשת היהודית שלה. העיירה נוסדה על ידי יהודים שגורשו מצרפת בימי הביניים.

האם פארק הפרפרים פתוח 24.7?

פארק הפרפרים פתוח בין השעות 10:00-16:00, עם הכניסה האחרונה בשעה 15:00. הפארק סגור בימי שני ושישי, ובחורף הוא סגור.

פארק הפרפרים נפתח ב-10 בבוקר ונסגר ב-16:00. הוא נסגר למשך שעה לארוחת צהריים בין השעות 12-13:00, אך מבקרים מורשים לשהות בפארק בזמן זה. הכניסה האחרונה היא בשעה 15:00. הפארק נסגר בימי שני ושישי בכל שבוע, כמו גם ב-25 בדצמבר, 1 בינואר, יום ראשון של חג הפסחא, ראשון דקלים ושישי טוב.

עזרנו לכם? שתפו!
הנושאים במאמר זה
עשוי לעניין אתכם