דלתות פנים מומלצות במחירים שובי שוק לתושבי נווה פריצקי

הנושאים במאמר זה

דלתות פנים הן דרך מצוינת לגרום לבית שלך להרגיש מרווח יותר.

דלתות הן הדבר הראשון שאתה רואה כשאתה נכנס לחדר והן באמת יכולות לגרום לחלל להרגיש יותר פתוח ומזמין. דלתות פנים מומלצות מכיוון שהן מספקות שכבת בידוד נוספת, שעוזרת לשמור על ביתכם חם יותר בחורף וקריר יותר בקיץ. הם גם עוזרים להפחית רעש ממקורות חיצוניים, כמו תנועה או שכנים.

דלתות פנים הן דרך מצוינת להוסיף סגנון ואישיות לכל חדר. הם יכולים לשמש כדרך לחלוקת חללים שונים או שהם יכולים לשמש כנקודת המוקד העיקרית של החדר.

הדבר החשוב ביותר שיש לקחת בחשבון בבחירת דלת פנים הוא הסגנון. ישנם סגנונות רבים ושונים של דלתות ולכל אחת תהיה מראה ייחודי משלה. הדבר הבא הכי חשוב הוא החומר. דלתות פנים מגיעות בעץ, מתכת, זכוכית וכו'.

דלתות פנים מומלצות מכמה סיבות. אחד, הם לא תופסים הרבה מקום כמו אלה החיצוניים. שניים, קל יותר לנקות אותם מאשר חיצוניים. שלוש, הם יותר אטומים לרעש מאשר חיצוניים.

דלתות פנים מפולימר או מעץ?

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא הסגנון של הבית שלך. אם יש לך בית מודרני או מלוטש, אז דלת מתכת עשויה להיות אפשרות טובה יותר. אם יש לך סגנון מסורתי יותר או כפרי, אז אולי כדאי לך ללכת עם דלתות עץ.

התקציב שלך הוא גם שיקול חשוב בעת הבחירה בין דלתות פולימר או עץ. דלתות פולימר הן בדרך כלל זולות יותר מדלתות עץ מכיוון שהן קלות יותר לייצור ודורשות פחות תחזוקה לאורך זמן. דלתות עץ הן יקרות יותר אך הן יכולות להחזיק מעמד עשרות שנים ללא צורך בתיקון או צביעה.

לבסוף, חשבו למה הדלת שלכם תשמש לרוב – דלת הזזה מזכוכית? כניסה ראשית? כניסה אחורית? סוג הדלת שתבחר צריך להיות תלוי בכמות התנועה שהיא תקבל ואיזה סוג מזג אוויר היא תחווה לרוב.

דלתות עץ בדרך כלל יקרות יותר מדלתות הפולימר. עם זאת, הם גם עמידים יותר ויוצרים אווירה חמימה יותר בחדר.

ההבדל העיקרי בין השניים הוא שדלתות פולימר אינן עמידות כמו דלתות עץ. הם גם לא מספקים אווירה חמה בחדר.

כמה יעלה לנו להחליף דלתות פנים בבית?

עלות החלפת דלתות פנים בבית תהיה תלויה בסוג הדלת אליה אתם הולכים. ישנם סוגים רבים ושונים של דלתות זמינות בשוק ולכל אחת יש טווח מחירים שונה. דלתות עץ זולות יותר מדלתות פלדה או אלומיניום.

דלתות עץ

דלת עץ תעלה בין 200 ל-300 פאונד תלוי בגודלה ואיכותה. המחיר הממוצע הוא בסביבות 250 פאונד. הזולים ביותר משמשים בדרך כלל במטבחים או בחדרי אמבטיה, ואילו את היקרים יותר ניתן למצוא בחדרי מגורים, חדרי שינה וכו'.

דלתות פלדה

המחיר הממוצע לדלת פלדה הוא בסביבות 500-700 פאונד, אך הוא יכול להגיע עד 1,000 פאונד בהתאם לגודל ואיכות הדלת. דלתות פלדה משמשות בדרך כלל להבטחת כניסות לבתים מפני פורצים ופולשים אחרים.

עלינו לקחת בחשבון את גודל הדלת, החומר המשמש לבנייה והאם אנו מתקינים דלתות חדשות או מחליפים ישנות.

עלות החלפת דלתות פנים משתנה בהתאם לכמה גורמים כמו גודל, חומר המשמש לבנייה והאם אתם מתקינים דלתות חדשות או רק מחליפים ישנות.

עלות החלפת דלתות פנים בבית משתנה בהתאם לסוג דלתות הפנים שאתם מחפשים. למשל, אם תרצו להחליף את דלתות הפנים הישנות והבלוות בחדשות, אז תצטרכו להוציא יותר כסף מאשר אם רק הייתם רוצים להחליף דלת שבורה.

על מנת לגלות כמה יעלה לנו להחליף את הדלתות הישנות והבלוות שלנו בחדשות, כדאי לבחון תחילה את גודל הדלת. אורך ורוחב של דלת נמדדים ברגל. המחיר לרגל בודדת הוא 6.25 דולר גם לחומרים וגם לעבודה. על מנת לגלות כמה יעלה לנו להחליף את הדלת הישנה והבלויה שלנו בחדשה, עלינו להכפיל את גודל הדלת ב-$6.25 (חומרים + עבודה).

עזרנו לכם? שתפו!
הנושאים במאמר זה
עשוי לעניין אתכם