קמין חם לחורף קר – 3 טיפים להתקנת קמין בבית

הנושאים במאמר זה

אם אתם מחפשים דרך להפוך את הבית שלכם לנעים יותר בחורף הקר, התקנת אח היא אחת הדרכים הטובות ביותר לעשות זאת. ישנם סוגים רבים ושונים של קמינים וניתן להתקין אותם במקומות שונים בביתכם. עם זאת, יש כמה דברים שאתה צריך לזכור כאשר אתה מתקין אח בבית.

במאמר זה נשתף 3 טיפים להתקנת קמין בבית שיעזרו לכם להפיק את המקסימום מהקמין החדש שלכם.

התקנת קמין בבית יכולה להפוך את חלל המגורים שלכם לנעים יותר, וזו גם השקעה מצוינת.

1. בדקו את הארובה של הבית שלכם – אם יש לכם ארובה, תהליך ההתקנה של הקמין החדש שלכם יהיה הרבה יותר קל. תצטרך להתקין את ציפוי הארובה לפני שתתקין את האח. אם אין לך ארובה, אולי הגיע הזמן לשקול להתקין אחת.

2. ודאו שבבית שלכם יש מספיק אור טבעי – כאשר מתקינים קמין בחלל סגור כמו משרד או סלון, ודאו שיש מספיק אור טבעי שנכנס דרך חלונות או חלונות צוהר כדי להימנע מתחושת קלסטרופוביה.

3. בדוק כמה מהטיפים העיצוביים האלה – הנה כמה עצות עיצוביות להתקנת קמינים שאולי תמצאו בהם שימוש:

– אם אתה מתקין את האח על קיר חיצוני, נסה להוסיף קצת בידוד נוסף סביב האזור כדי שהחום לא יברח בקלות דרך הקיר

קמין בביתכם ישרה חום וחמימות נעימה

קמין הוא תוספת נהדרת לכל בית. הוא יכול לספק חום בחורף הקר, הוא יכול לספק אווירה רומנטית, והוא יכול לשמש כמוקד בסלון או בחדר המשפחה. ישנם יתרונות רבים בקמין.

עם זאת, יש גם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני שמתקין אחד כזה בבית שלך. ישנם שלושה טיפים שכדאי לעקוב אחריהם בעת התקנת קמין בבית. ראשית, ודא שהארובה נקייה מכל חסימות או סתימות כדי שהאוויר יוכל לזרום בה בצורה חלקה. שנית, ודא שיש לך מספיק מרווח מסביב לארובה כדי שהעשן יעלה ויצא מהבית במקום לחזור לסלון או לחדר המשפחה שלך. ושלישית, הקדישו זמן לחקור איזה סוג של קמין יתאים ביותר לצרכים שלכם – קמין גז לעומת קמין עצים לעומת קמין חשמלי וכו'…

איזה קמין הכי מומלץ?

קשה להחליט איזה קמין הכי מומלץ לבית שלכם. אתה צריך לקחת בחשבון את גודל הבית שלך, את סגנון האח ואת סוג הדלק.

חלק מהקמינים יקרים יותר מאחרים. המחיר תלוי בגודלו ובאיזה סוג דלק הוא משתמש.

ישנם סוגים רבים של קמינים לבחירה.

סוג אחד הוא אח מסורתי שקיים כבר מאות שנים. הם יכולים להיות עשויים מלבנים, אבן או פלדה ובדרך כלל מובנים בקיר או מונחים על הרצפה.

סוג נוסף הוא קמין גז הבוער בלהבות גז נקיות ויעילות. הם בדרך כלל מורכבים על הקיר ומגיעים בסגנונות וגדלים שונים.

יש גם קמין עצים שנראה כמו אח מסורתי אבל בוער עם בולי עץ אמיתיים במקום גז או חשמל. קמינים אלו נמצאים בדרך כלל בבתים בהם יש סלון פתוח, פינת אוכל ואזור מטבח מכיוון שהם זקוקים למרחב לנשימה ולהתאוורר כראוי.

קמין הוא תוספת נהדרת לכל בית. בין אם זה לבישול, חימום או סתם לקישוט, קמינים מספקים תחושת חמימות ונעימות לכל חדר.

לקמינים שונים יש תכונות ויתרונות שונים בהתאם לצרכי המשתמש. לדוגמא, קמיני גז נתפסים לעתים קרובות כיעילים יותר מקמין עצים מכיוון שהם אינם דורשים בניית היצע גדול של עצים על מנת להשתמש בהם.

עזרנו לכם? שתפו!
הנושאים במאמר זה
עשוי לעניין אתכם