מכללת נווה פריצקי

מכללת נווה פריצקי היא מכללה שנמצאת בתעשייה למעלה מ-10 שנים. הם מציעים לסטודנטים מגוון קורסים, לצד תכנית התמחות לסטודנטים שרוצים לעבוד בתעשייה.

מכללת נווה פריצקי מציעה לסטודנטים תוכנית התמחות עם חברות כמו גוגל, פייסבוק ומיקרוסופט. יחד עם קורס כתיבת התוכן שלהם, הם מסוגלים לקבל ניסיון מעשי ולעבוד על פרויקטים בעלי פרופיל גבוה.

בית הספר מציע גם קורס מקוון למי שלא יכול להגיע לשיעורים באופן אישי. יש להם מגוון קורסים הכוללים שיווק, ניהול עסקי ושיווק דיגיטלי.

מכללת נווה פריצקי היא מוסד מוביל לעתיד, המציע תכנית לימודים חדשנית עם הלך רוח חדשני.

מכללת נווה פריצקי מציעה חוויה ייחודית שתעזור לך להפוך למוביל בתחומך. אם אתם מעוניינים ללמוד במכללת נווה פריצקי, פנו אלינו עוד היום כדי ללמוד עוד על התוכניות ותהליך הקבלה שלנו.

מכללת נווה פריצקי היא בית ספר קטן אך בעל מוניטין רב בו מלמדים את התלמידים להיות יצירתיים וחדשניים. המכללה ידועה בתכנית הלימודים הייחודית שלה המתמקדת באמנויות ומדעי הרוח.

מכללת נווה פריצקי היא בית ספר קטן אך בעל מוניטין רב בו מלמדים את התלמידים להיות יצירתיים וחדשניים. המכללה ידועה בתכנית הלימודים הייחודית שלה המתמקדת באמנויות ומדעי הרוח.

איזה מקצועות לומדים במכללת נווה פריצקי?

מכללת נווה פריצקי היא מכללה בישראל המציעה מגוון רחב של מקצועות ותכניות. זוהי אחת המכללות היוקרתיות בישראל, עם למעלה מ-10,000 סטודנטים רשומים.

מכללת נווה פריצקי מציעה תארים שונים, לרבות תואר ראשון, שני ודוקטורט. חלק מהנושאים המוצעים כוללים:

– מנהל עסקים

– מדעי המחשב

– כלכלה

– חינוך

– חוק

– מתמטיקה

– מוזיקה – פילוסופיה – פסיכולוגיה

למה כדאי לכם ללמוד במכללת נווה פריצקי?

מכללת נווה פריצקי היא מכללה בישראל המציעה קורסים באנגלית ובעברית. היא מספקת לסטודנטים את האפשרות ללמוד בחו"ל תוך אפשרות להישאר בישראל.

מכללת נווה פריצקי דורגה כאחד המוסדות הטובים ביותר ללימודי השפה האנגלית, על פי אתר QS World University Rankings. המוסד גם דורג בין 50 האוניברסיטאות המובילות בעולם על ידי Times Higher Education, מה שמציב אותו בין 500 האוניברסיטאות המובילות בעולם.

המכללה מציעה מגוון רחב של תוכניות לסטודנטים ברחבי הגלובוס, לרבות: תוכניות לתואר ראשון בעסקים, כלכלה ומימון; תכניות לתואר שני במנהל עסקים וניהול בינלאומי; ותכניות MBA בשפה האנגלית והעברית כאחד.