הקניון החדש בנווה פריצקי

הקניון החדש בנווה פריצקי

הנושאים במאמר זה

הקניון החדש בנווה פריצקי הוא דוגמה לאדריכלות מודרנית. הבניין תוכנן להיות ידידותי לסביבה ובר קיימא. הוא מספק סביבה מושלמת לקניות, לסעודה ולמנוחה.

בעתיד, קניונים יהיו יותר מסתם מרכזי קמעונאות. הם יהיו גם מרכזים קהילתיים עם חללים לפעילויות פנאי, חנויות קמעונאיות, מקומות בילוי ושימושים ציבוריים אחרים.

הקניון החדש בנווה פריצקי הוא פרויקט של החברה הישראלית "דורון". הקניון ייבנה על מגרש בשטח של 9.5 דונם ויהיה בו חניון ל-1,500 מכוניות. הפרויקט כולל בנייה של ארבעה בניינים, כל אחד בחמש קומות ובגובה כולל של 30 מטר.

הקניון החדש בנווה פריצקי אמור לקום על ידי חברת דורון הישראלית על שטח של 9.5 דונם ועם 1,500 מקומות חניה למכוניות. הפרויקט כולל הקמת ארבעה בניינים בני חמש קומות כל אחד ובגובה של עד 30 מטר.

הקניון החדש בנווה פריצקי הוא דוגמה מצוינת לפריחה של הכלכלה המקומית.

יש בו הכל מחנויות יוקרתיות ועד למקומות שבהם אתה יכול למצוא את כל היסודות שאתה צריך לחיי היומיום שלך.

זה מקום נהדר לעשות בו קניות עם החברים או המשפחה שלך, וזה גם מקום מושלם לתיירים שמחפשים מזכרות שהם יכולים לקחת איתם הביתה.

מה צפוי להיות בקניון החדש?

הקניון החדש צפוי להיות מרכז קניות ובילוי. הוא יכלול את מדרון הסקי המקורה הראשון בעולם ומשטח החלקה על הקרח, כמו גם אולם באולינג.

הקניון יכלול גם פארק שעשועים חיצוני, עם מתקנים כמו רכבות הרים, קרוסלות וגלגל ענק. כמו כן, יוקם מלון למבקרים שירצו ללון.

בקניון החדש בנווה פריצקי צפויים מגוון מוצרים של מותגים שונים.

הקניון החדש בנווה פריצקי צפוי להיות מקום ליהנות ולחקור בו. בקניון יהיו חלקים שונים לצרכים שונים.

יהיה בו אגף לילדים, בו יוכלו לבלות את זמנם במשחק ולמידה. יהיה גם קטע שבו אנשים יוכלו ליהנות מאוכל ומשקאות עם חבריהם או בני משפחה. בקניון צפוי גם אזור שיש בו חנויות עם פריטים ייחודיים מכל העולם, כדי שאנשים יוכלו למצוא את מזכרות חלומותיהם.

עזרנו לכם? שתפו!
הנושאים במאמר זה
עשוי לעניין אתכם