התחבורה בנווה פריצקי

חזון התחבורה של העיר נווה פריצקי

הנושאים במאמר זה

נווה פריצקי היא עיר בצפון ישראל. היא תוכננה להיות עיר עצמאית, ידידותית לסביבה ובת קיימא. החזון התחבורתי של העיר הוא להקל על אנשים להתנייד מבלי להסתמך על מכוניות ותחבורה ציבורית.

השלב הראשון במטרה זו היה לתכנן מערכת מעבר שתתבסס על מכוניות ואופניים חשמליים. כמו כן, ישנן תוכניות למערכת רכבת קלה שתחבר את כל חלקי העיר. השלב השני היה יצירת תשתית לאנשים שרוצים לחיות חיים נטולי מכוניות או אופניים. הם יצרו הרבה שטחים ירוקים, שבילי אופניים ואזורי הולכי רגל ברחבי העיר, כך שאנשים יוכלו ללכת ברגל או לנסוע בתחבורה ציבורית במקום לנהוג במכוניות שלהם לכל מקום שהם הולכים.

בעתיד נראה מערכות תחבורה חדשות שהן זולות יותר, יעילות יותר ובר קיימא.

נווה פריצקי היא עיר בישראל שמתפתחת בימים אלה לחזון עתידי של תחבורה. ברור שיש לעיר הרבה עבודה לעשות, אבל גם ברור שהיא כבר מתקדמת.

לנווה פריצקי יש חזון מעניין לעתיד התחבורה. הם רוצים לעשות את זה יותר יעיל ובר קיימא על ידי שימוש בטכנולוגיות חדשות כמו רכבים אוטונומיים ואופניים חשמליים.

העיר נווה פריצקי היא עיר חדשה שנבנתה בפדרציה הרוסית. היא תוכננה להיות עיר אקולוגית ובת קיימא שאסור להכניס אליה מכוניות.

החזון התחבורתי של העיר נווה פריצקי מתמקד בשלושה עקרונות: ללא רכב, תחבורה ציבורית והפחתה בצריכת האנרגיה.

האם צפוי להבנות בנווה פריצקי כבישים חדשים?

תוכנית הפיתוח של נווה פריצקי כוללת סלילת כבישים חדשים ומרכז עיר חדש. היוזמה הוצעה לראשונה על ידי חברה ישראלית, אלביט מערכות, אשר זכתה בזכויות הפיתוח לאזור.

הפרויקט ימומן על ידי אלביט מערכות וחברות נוספות שישתתפו בבניית תשתיות.

נווה פריצקי הוא כביש המחבר בין העיר כפר סבא ליישוב מודיעין. הוא צפוי להיות מורחב ב-30 מטר על מנת להכיל כביש חדש שיחבר את העיר עם נתב"ג.

נווה פריצקי צפויה להתרחב ב-30 מטר על מנת להכיל כביש חדש שיחבר את העיר עם נתב"ג. ההרחבה תכלול גם נתיב נוסף ומדרכות, וכן תאורה וגינון.

עזרנו לכם? שתפו!
הנושאים במאמר זה
עשוי לעניין אתכם