טכנולוגיה חדשה לניקוי העיר

טכנולוגיה חדשה לניקוי העיר!

הנושאים במאמר זה

טכנולוגיה חדשה לניקוי העיר!

בעבר אנשים נהגו להשתמש בפחי אשפה ומחבות כדי לנקות את בתיהם. כעת, ישנן טכנולוגיות חדשות רבות המשמשות לניקוי העיר. טכנולוגיות אלו כוללות שואבי אבק, רובוטים ואפילו מטוסים.

הכנסת הטכנולוגיות החדשות הללו שינתה את הדרך שבה אנשים מנקים את בתיהם ועריהם. זה גם נתן הזדמנות לחברות להרוויח כסף ממכירת מוצרים אלה.

הטכנולוגיה החדשה לניקוי העיר היא רובוט שמשתמש בשואב אבק כדי לשאוב את כל הלכלוך שעל הקרקע.

הטכנולוגיה החדשה נקראת "שואב אבק רובוט" והיא פותחה על ידי החברה היפנית, Suidobashi Heavy Industry.

Suidobashi Heavy Industry היא חברה יפנית המתמחה בבניית רובוטים ומכונות אחרות למטרות בידור. מייסד החברה, Kogoro Kurata, בונה רובוטים מאז שהיה בן 15.

בעזרת AI, אנו יכולים כעת לנקות את העיר מבלי להתאמץ.

עם טכנולוגיות מבוססות בינה מלאכותית, אנו יכולים כעת לנקות את העיר מבלי להתאמץ. מקרה השימוש הראשון הוא באמצעות מזל"ט שטס אוטומטית ברחבי העיר ואוסף אשפה. טכנולוגיה זו שימשה במדינות אחרות כמו הודו, שם היא הצליחה לנקות ערים.

בסין, הם השתמשו בטכנולוגיה זו עבור מסע הניקוי ההמוני שלהם, שכלל למעלה מ-3 מיליון מתנדבים שניקו את הקהילות שלהם ביום אחד.

העיר נווה פריצקי נחשבת לחכמה והטכנולוגית בישראל

נווה פריצקי היא העיר הצעירה ביותר בישראל והיא נבנתה כדי להיות מרכז לטכנולוגיה. יש בו הכל מפארק הסייבר הגדול בישראל, ועד לקו האוטובוסים הראשון בעולם המופעל על ידי AI.

נווה פריצקי נחשבת לעיר החכמה והטכנולוגית בישראל. הוא נבנה כדי להיות מרכז לטכנולוגיה וחדשנות.

נווה פריצקי היא עיר שנבנתה סביב טכנולוגיה. היא דורגה כאחת הערים המובילות בישראל בחדשנות טכנולוגית ויזמות.

בעיר יש מספר רב של סטארטאפים, ריכוז גבוה של חברות טכנולוגיה, והיא ביתן של אוניברסיטאות רבות בהן אוניברסיטת תל אביב, הטכניון – המכון הטכנולוגי הישראלי ואוניברסיטת בן גוריון.

פריצקי היא העיר המתקדמת ביותר מבחינה טכנולוגית במדינה. יש לה חיישנים חכמים, רמזורים חכמים ומערכת ניהול תנועה דיגיטלית שמנהלת את זרימת המכוניות.

עזרנו לכם? שתפו!
הנושאים במאמר זה
עשוי לעניין אתכם